Shanghai - Zhangjiajie - Xi'an

25 mei 2018 - Xi'an, China

Heey allemaal!

Welkom in dit nieuwe reisverslag. Wij zijn net aangekomen in Xi'an. Een stad die bekend staat om het Terracotta Leger, wat we morgen gaan bezoeken. We hebben Shanghai en Zhangjiajie alweer achter ons gelaten. We hebben onze eerste nachttrein gehad (viel ons alles mee) en vandaag hadden we een 'vlieg-dagje' (2 vluchten) . Zo crossen we het hele land door. We staan zelf af en toe ook een beetje verbaasd van hoeveel kilometers we eigenlijk afleggen. Ons programma is over het algemeen één reisdag, ander halve dag sightseeing en weer door. Opzich is dit prima, meestal is zijn er één of twee bijzondere attracties die we per plaats willen bezoeken.

Shanghai was helaas niet zoals verwacht. Het weer zat tegen en de mensen waren niet heel vriendelijk.

Gelukkig ging het in Zhangjiajie een stuk beter. We hadden hier een net hotel met vriendelijk personeel. We hebben de avatar bergen gezien, heel mooi! Nu gaan we eens bekijken wat Xi'an ons te brengen heeft.

Internet blijft hier wel lastig. Facebook, Watsapp, Google en YouTube word hier volledig geblokkeerd. We kunnen via een omweg nog wel wat foto's plaatsen, maar filmpjes zitten er voorlopig niet in helaas.

Dat was het dan wel. Nogmaals bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes weer! Tot het volgende reisverslag.