Hiroshima, Osaka & Kyoto

11 mei 2018 - Kioto, Japan

Heey allemaal!

Daar zijn we weer. Ondertussen hebben we Hiroshima en Osaka weer achter ons gelaten en zijn we aangekomen in Kyoto.

In Hiroshima hebben we het museum over de atoombom bezocht, heel indrukwekkend. De rest van de dag hadden we nergens meer zin in.

Daarna naar Osaka. Een hele grote stad waar we kennis mochten maken met mega drukke stations. Waar iedereen super aardig en behulpzaam is. Wanneer we reizen met onze grote backpack, komen er altijd wel mensen op ons af met de vraag of we hulp nodig hebben. We denken dat het soms ook een beetje uit medelijden is, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben Himeji Castle bezocht het mooiste kasteel van Japan. We hebben twee leuke kookworkshops gevolgd over okonomiyaki en sushi. We hebben ook een drankje gedaan met een oud collega van Manon en reisgenoot.

We zijn nu één dag langer in Kyoto dan gepland. We hebben Koya San ingewisseld voor een dagje Nara.

We zitten inmiddels op de helft van onze Japan reis maar hebben nog een hoop tours en workshops gepland.

We willen jullie ook nog even bedanken voor alle lieve berichtjes en reacties, heel leuk om te lezen! We realiseren ons wel steeds meer dat twee maanden wel lang is maar we hebben nog steeds plezier met z'n tweetjes, dus het komt helemaal goed!

Groetjes! Tot de volgende keer!